Веб-сайт Кассы по безработице использует файлы cookie. Вы можете отказаться от файлов cookie в любое время, изменив настройки браузера используемого вами устройства и удалив сохраненные файлы cookie. Отказ от файлов cookie может ограничить вашу возможность использования веб-сайта.

Seminar TEENINDUS OOTAMATUTES OLUKORDADES: probleemilahendamise oskus

  • Время события17.06.2022
  • Целевые группы Поиск работы
  • Место события Veebiseminar

Seminar TEENINDUS OOTAMATUTES OLUKORDADES: probleemilahendamise oskus toimub reedel, 17. juunil kell 9:30 – 14:45 Zoom veebikeskkonnas

Ootame osalema turismi-, majutus- ja toitlustussektori ettevõtete töötajaid ning külalislahkuse valdkonnas karjääri alustada soovivaid tööotsijaid.

Tutvustus

Kliendikeskne ja külalislahke teenindaja mõjutab positiivselt ettevõtte mainet ja loob klientidele meeldejäävaid elamusi. Siiski esineb teeninduses kordumatu hulk eripalgelisi ootamatuid olukordi ja probleeme, kus teenindaja peab kiiresti leidma kõikide osapoolte jaoks sobiva lahenduse. Probleemide lahendamise oskust peetakse tänapäeva üheks olulisemaks vilumuseks, mis aitab kohaneda muutustega ja vähendada ebamäärasusest tulenevat ärevust. Probleemidele lahendamisel on oskus kasutada erinevaid võtteid ja tehnikaid leidmaks parimaid valikuid ning oskus neid analüüsida, hinnata ja teha otsus. Teenindaja oskus probleeme lahendada ja „tulekahjusid kustutada“ on tema eduka töösoorituse oluline komponent.

Seminaril TEENINDUS OOTAMATUTES OLUKORDADES: probleemilahendamise oskus räägime töösituatsioonis võimalikest ettetulevatest probleemsetest olukordadest, tutvume enesejuhtimise tehnikatega probleemsete olukordade puhul, arutleme provokatiivsete ja probleemseid olukordi tekitavate inimtüüpide teemal, leiame lahendusi väljakutseid esitavate klientide nõudmistele ja lahendame reaalses töösituatsioonis tekkinud probleemseid juhtumeid.

Seminar  toimub koolitaja loengu, ühiste arutelude, juhtumianalüüside ning grupitöödena.

Seminaril käsitletavad teemad:

  • Arusaamatus vs probleem vs konflikt
  • Probleemsed töösituatsioonid
  • Enesejuhtimine probleemide tekkimisel
  • Kuidas vältida ja ennetada „tulekahjude tekkimist“
  • Loomingulist mõtlemist kasutades alternatiivsete lahenduste leidmine
  • Kuidas ära tunda rasket klienti ja ennetada probleemi tekkimist
  • 4 sammu provokatiivse kliendi taltsutamiseks
  • Probleemsete juhtumite lahendamine

Peale seminari läbimist teenindaja:

  • on tuttav igapäevatöös võimalike esile kerkivate probleemsete situatsioonidega
  • oskab kasutada enesejuhtimise tehnikaid probleemsete olukordade puhul
  • oskab reageerida probleemidele kiiresti
  • oskab keskenduda lahenduste leidmisele
  • teab, kuidas lahendada klientide poolt esitatud väljakutseid        

Seminari ajakava:

9:30 – 11:00    Seminari 1 osa

11:00 – 11:15 Paus

11:15 – 12:45  Seminari 2 osa

12:45 – 13:15  Paus

13:15 – 14:45  Seminari 3 osa

Koolitaja tutvustus:

Koolitaja Riinu Rätsep on teeninduskoolitaja ja suure kogemusega teeninduspraktik. Riinu Rätsep on olnud seotud toitlustuse valdkonnaga pea 30 aastat: alustades köögipoole pealt Tallink'i laevadel, töötades peakokana ja restoranijuhina restoranis Paat (AG Toitlustuse AS) ja toitlustuse teenindusjuhina Radisson Blu Hotell Olümpias. Hetkel tegutseb Riinu vabakutselise konsultandi ja koolitajana ning omandab kogemusi rahvusvahelise müügivaldkonnas. Omab suurt huvi psühholoogia vastu ja paneb ennast proovile kestvusspordi aladel.

 

Registreeri ennast seminarile SIIN 

Eelregistreerumise tähtaeg: 14.06.2022

 

NB! TEENINDUS OOTAMATUTES OLUKORDADES: probleemilahendamise oskus kuulub Eesti turismi-, majutus-ja toitlustusettevõtete jaoks loodud seminarisarja „Suveks valmis“.

Seminarsarja korraldaja on Eesti Töötukassa. Seminaridel osalemine on tasuta. Seminarisarja rahastatakse Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest COVID-19 pandeemiale reageerimise raames.