Seminar TEENINDUS OOTAMATUTES OLUKORDADES: probleemilahendamise oskus toimub reedel, 17. juunil kell 9:30 – 14:45 Zoom veebikeskkonnas
Ootame osalema turismi-, majutus- ja toitlustussektori ettevõtete töötajaid ning külalislahkuse valdkonnas karjääri alustada soovivaid tööotsijaid.
Tutvustus
Kliendikeskne ja külalislahke teenindaja mõjutab positiivselt ettevõtte mainet ja loob klientidele meeldejäävaid elamusi. Siiski esineb teeninduses kordumatu hulk eripalgelisi ootamatuid olukordi ja probleeme, kus teenindaja peab kiiresti leidma kõikide osapoolte jaoks sobiva lahenduse. Probleemide lahendamise oskust peetakse tänapäeva üheks olulisemaks vilumuseks, mis aitab kohaneda muutustega ja vähendada ebamäärasusest tulenevat ärevust. Probleemidele lahendamisel on oskus kasutada erinevaid võtteid ja tehnikaid leidmaks parimaid valikuid ning oskus neid analüüsida, hinnata ja teha otsus. Teenindaja oskus probleeme lahendada ja „tulekahjusid kustutada“ on tema eduka töösoorituse oluline komponent.
Seminaril TEENINDUS OOTAMATUTES OLUKORDADES: probleemilahendamise oskus räägime töösituatsioonis võimalikest ettetulevatest probleemsetest olukordadest, tutvume enesejuhtimise tehnikatega probleemsete olukordade puhul, arutleme provokatiivsete ja probleemseid olukordi tekitavate inimtüüpide teemal, leiame lahendusi väljakutseid esitavate klientide nõudmistele ja lahendame reaalses töösituatsioonis tekkinud probleemseid juhtumeid.
Seminar toimub koolitaja loengu, ühiste arutelude, juhtumianalüüside ning grupitöödena.
Seminaril käsitletavad teemad:
- Arusaamatus vs probleem vs konflikt
- Probleemsed töösituatsioonid
- Enesejuhtimine probleemide tekkimisel
- Kuidas vältida ja ennetada „tulekahjude tekkimist“
- Loomingulist mõtlemist kasutades alternatiivsete lahenduste leidmine
- Kuidas ära tunda rasket klienti ja ennetada probleemi tekkimist
- 4 sammu provokatiivse kliendi taltsutamiseks
- Probleemsete juhtumite lahendamine
Peale seminari läbimist teenindaja:
- on tuttav igapäevatöös võimalike esile kerkivate probleemsete situatsioonidega
- oskab kasutada enesejuhtimise tehnikaid probleemsete olukordade puhul
- oskab reageerida probleemidele kiiresti
- oskab keskenduda lahenduste leidmisele
- teab, kuidas lahendada klientide poolt esitatud väljakutseid
Seminari ajakava:
9:30 – 11:00 Seminari 1 osa
11:00 – 11:15 Paus
11:15 – 12:45 Seminari 2 osa
12:45 – 13:15 Paus
13:15 – 14:45 Seminari 3 osa
Koolitaja tutvustus:
Koolitaja Riinu Rätsep on teeninduskoolitaja ja suure kogemusega teeninduspraktik. Riinu Rätsep on olnud seotud toitlustuse valdkonnaga pea 30 aastat: alustades köögipoole pealt Tallink'i laevadel, töötades peakokana ja restoranijuhina restoranis Paat (AG Toitlustuse AS) ja toitlustuse teenindusjuhina Radisson Blu Hotell Olümpias. Hetkel tegutseb Riinu vabakutselise konsultandi ja koolitajana ning omandab kogemusi rahvusvahelise müügivaldkonnas. Omab suurt huvi psühholoogia vastu ja paneb ennast proovile kestvusspordi aladel.
Registreeri ennast seminarile SIIN
Eelregistreerumise tähtaeg: 14.06.2022
NB! TEENINDUS OOTAMATUTES OLUKORDADES: probleemilahendamise oskus kuulub Eesti turismi-, majutus-ja toitlustusettevõtete jaoks loodud seminarisarja „Suveks valmis“.
Seminarsarja korraldaja on Eesti Töötukassa. Seminaridel osalemine on tasuta. Seminarisarja rahastatakse Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest COVID-19 pandeemiale reageerimise raames.