The Unemployment Insurance Fund's website uses cookies. You can opt out of cookies at any time, by changing the browser settings of the device you are using and deleting the saved cookies. Opting out of cookies may limit your ability to use the website.

Eesti Töötukassa peatab klientide teenindamise büroodes, töö liigub peamiselt e-kanalitesse

Lisatud 13.03.2020

Eesti Töötukassa peatab 16. märtsist 2020 seoses Eestis väljakuulutatud eriolukorraga vähemalt kaheks nädalaks oma büroodes kohapeal klientide nõustamise ja teenindamise. Töö liigub eelkõige e-kanalitesse ja klientidega suheldakse ka telefoni teel. Kõik töötukassa töötajad on tööl ja valmis kliente aitama ja telefoni ning kirja teel küsimustele vastama.

Töötukassa palub inimestel võimalusel  kasutada e-kanaleid, kus saab end töötuks registreerida, hüvitist taotleda, tööpakkumisi sisestada ja kandideerida. Avaldusi võetakse vastu ka e-posti (digitaalselt allkirjastatult), tavaposti või telefoni teel. Kui inimene vajab abi mõne toimingu juures, siis juhendatakse teda kirja või telefoni teel. 

Toetuste ja hüvitiste määramine ja maksmine jätkub tavapärases korras. Töövõime hindamisi viiakse läbi telefoni teel ja e-töötukassas ning võimalik on saata vajalik avaldus ka posti teel.

Kliente nõustatakse telefoni teel, e-kanalites (Skype, e-töötukassa, e-kiri) või posti teel. Nende klientidega, kellega oli lähiajaks kokkulepitud kohtumine, võetakse ühendust. Vähemalt märtsi lõpuni on peatatud ka klientide osalemine mitmetel teenustel, näiteks koolitustel.

Kõik töötukassa infokanalid töötavad tavapäraselt, peatatakse klientide teenindamine büroodes.

  • Töötukassa infotelefonid: 6696513; 15501
  • e-post: info@tootukassa.ee
  • Skype: tootukassa
  • Kõikide töötukassa büroode kontaktid: SIIN