The Unemployment Insurance Fund's website uses cookies. You can opt out of cookies at any time, by changing the browser settings of the device you are using and deleting the saved cookies. Opting out of cookies may limit your ability to use the website.

Seminar HEA TEENINDAJA TUNNUSED: külalislahke klienditeenindus

  • Event time14.06.2022
  • Target groups Job seekers
  • Event location Veebiseminar

Seminar HEA TEENINDAJA TUNNUSED: külalislahke klienditeenindus toimub teisipäeval, 14. juunil kell 9:30 – 14:45 Zoom veebikeskkonnas

Ootame osalema turismi-, majutus- ja toitlustussektori ettevõtete töötajaid ning külalislahkuse valdkonnas karjääri alustada soovivaid tööotsijaid.

Tutvustus

Kliendikeskne ja külalislahke teenindaja mõjutab positiivselt ettevõtte mainet ja loob klientidele meeldejäävaid elamusi. Külalislahkus on valmisolek pakkuda külastajatele parimat teenust, luua õdus õhkkond ja tagada nende heaolu. Külalislahkusel on märkimisväärne roll meeleolukate elamuste tagamisel, see tekitab motivatsiooni korduvkülastuseks ja teistele soovitamiseks. Külalislahkus ja teenindusvalmidus võivad ilmneda teenindaja ehedast olekust, avatusest, empaatiavõimest, naeratusest, hääletoonist, silmsidemest ja käitumisest.

Seminaril HEA TEENINDAJA TUNNUSED: külalislahke klienditeenindus arutleme külalislahkuse olemusest, tutvustame hea teeninduse alustalasid, õpime kasutama teeninduses toetavat ja suhtlemiseks sobivat sõnavara, räägime teenindajale sobivatest käitumisnormidest, õpime edukas teenindusprotsessis looma nautimiseks head atmosfääri

Seminar toimub koolitaja loengu, ühiste arutelude, juhtumianalüüside ning grupitöödena.

Seminaril käsitletavad teemad:

  • Mis on külalilahkus ja kuidas seda teenindusprotsessis kasutada?
  • Klienditeenindaja sõnavara, mis loob mõlemapoolse pühendunud suhte
  • Klienditeenindajale sobilikud käitumisnormid
  • Teenindusprotsessis oma sisemise juhi kasutamine
  • 5 sammu hämmastava kliendisuhte loomiseks
  • Kasud ettevõttele, kliendile ja teenindajale korrektse teenindusprotsessi kasutamisest

Peale seminari läbimist teenindaja:

  • Teab, mis on külalislahkus
  • Oskab teadlikult luua hämmastavat kliendisuhet
  • Oskab jälgida oma sõnavara, mis teeb temast pühendunud teenindaja
  • Oskab endas esile tuua parimad omadused klienditeenindaja rollis
  • Oskab kasutada tagasiside jõudu
  • Teab, kuidas luua ettevõttele lisaväärtust

Seminari ajakava:

9:30 – 11:00    Seminari 1 osa

11:00 – 11:15 Paus

11:15 – 12:45  Seminari 2 osa

12:45 – 13:15  Paus

13:15 – 14:45  Seminari 3 osa

Koolitaja tutvustus:

Koolitaja Riinu Rätsep on teeninduskoolitaja ja suure kogemusega teeninduspraktik. Riinu Rätsep on olnud seotud toitlustuse valdkonnaga pea 30 aastat: alustades köögipoole pealt Tallink'i laevadel, töötades peakokana ja restoranijuhina restoranis Paat (AG Toitlustuse AS) ja toitlustuse teenindusjuhina Radisson Blu Hotell Olümpias. Hetkel tegutseb Riinu vabakutselise konsultandi ja koolitajana ning omandab kogemusi rahvusvahelise müügivaldkonnas. Omab suurt huvi psühholoogia vastu ja paneb ennast proovile kestvusspordi aladel.

 

Registreeri ennast seminarile SIIN 

Eelregistreerumise tähtaeg: 10.06.2022

 

NB! Seminar – HEA TEENINDAJA TUNNUSED: külalislahke klienditeenindus kuulub Eesti turismi-, majutus-ja toitlustusettevõtete jaoks loodud seminarisarja „Suveks valmis“.

Seminarsarja korraldaja on Eesti Töötukassa. Seminaridel osalemine on tasuta. Seminarisarja rahastatakse Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest COVID-19 pandeemiale reageerimise raames.